Przesyłkę można anulować jeśli nie została ona odebrana przez kuriera lub nie została dostarczona do punktu odbioru lub paczkomatu. Nie ma możliwości samodzielnego anulowania przesyłki. W tym celu należy napisać do obsługi serwisu. Gdy przesyłka zostanie anulowana to w takim wypadku środki za przesyłkę zostaną zwrócone na konto pre-paid, które będzie można wykorzystać do opłacenia kolejnego zamówienia. Aby móc korzystać z funkcjonalności pre-paid należy zarejestrować konto w serwisie. Inną opcją zwrotu środków za anulowaną przesyłkę jest zwrot transakcji poprzez pośrednika obsługującego płatności. W takim wypadku zostanie wystawiona faktura korekta, a zwrot środków zostanie zlecone u partnera obsługującego płatności. W szczególnym przypadkach może zostać pobrana zgodna z cennikiem opłata za anulację przesyłki (np.: w przypadku gdy kurier przyjechał po odbiór przesyłki i nie została ona wydana).
Sprawdź naszą ofertę na szybkie nadania w sieci automatów paczkowych i punktów ORLEN Paczka. Sprawdź też wyszukiwarkę ORLEN Paczka.
Sprawdź naszą ofertę na szybkie nadania w sieci Paczkomatów i Paczko Punktów InPost. Sprawdź też wyszukiwarkę paczkomatów InPost.
Znajdź najbliższy punkt sieci ORLEN Paczka i nadaj przesyłkę. Wybierz punkt na mapie. Sprawdź naszą ofertę na szybkie nadania w sieci ORLEN Paczka.
Znajdź paczkomat lub paczko punkt InPost. Wybierz paczkomat lub punkt na mapie i nadaj przesyłkę. Sprawdź naszą ofertę na szybkie nadania InPost.